
سامانه قطعه بندی مشتریان بر اساس درآمد-هزینه شرکت فناوران اطلاعات انصار
امکانات سامانه قطعه بندی مشتریان بر اساس درآمد-هزینه فناوران اطلاعات انصار

قطعه بندی مشتریان به معنی گروه بندی مشتریان بر اساس خصوصیات مشابه ای مانند رفتارها و عادت های خرید، سن، علایق و … است. قطعه بندی مشتریان از این منظر مفید است که اساسا مشتریان خواسته های متفاوتی دارند و هر کدام هدف و نیازهای مشخصی دارند، از این رو با گروه بندی و تفکیک مشتریان می توان در راستای اهداف و نیازهای آنها بازاریابی انجام داده و به ارائه خدمات پرداخت. راهکارهای شرکت فناوران اطلاعات انصار در خصوص قطعه بندی مشتریان و CRM تحلیلی می تواند نقش بسزایی در بهبود کسب و کار و شناخت موثر مشتریان و نیازهای آنها داشته باشد.
امکانات سامانه قطعه بندی مشتریان بر اساس درآمد-هزینه فناوران اطلاعات انصار
- اتوماتیک کردن فرایند شناسایی مشتریان بر اساس رفتار، عادات و سودآوری آن ها
- ارائه سرویس ها و خدمات بانک مطابق با میزان ارزش هر مشتری
- انجام بازاریابی بر اساس سلایق هر گروه از مشتریان
- شناسایی مشتریان ویژه و ارائه تسهیلات و خدمات ویژه جهت جذب بیشتر آن ها
- جلوگیری از ریزش مشتریان سودآور