
سامانه و سیستم اموال شرکت فناوران اطلاعات انصار
امکانات سامانه اموال در جریان ساخت شرکت فناوران اطلاعات انصار



مدیریت اموال یا داراییهای سازمان برای مدیران و مسئولین ارشد سازمان همواره یکی از دغدغههای مهم میباشد و از آنجایی که بخشی از این داراییها، پروژههای در جریان ساخت میباشند و اهمیت کنترل و نظارت بر آنها شاید از اموال یا داراییهای ثابت نیز بیشتر باشد، ایجاد بستر نرم افزاری با قابلیتهای مورد نیاز به منظور تسهیل در امر کنترل و نظارت بر پروژهها و هزینههای مربوط به آنها به طوری که بتوان همواره از وضعیت پروژهها اطلاع داشته و سوابق و هزینهها را نگهداری نمود، میتواند اثربخش باشد. از همین رو شرکت فناوران اطلاعات انصار اقدام به تولید سامانه اموال در جریان ساخت در جریان ساخت نمود.
امکانات سامانه اموال در جریان ساخت شرکت فناوران اطلاعات انصار
- امکان تعریف لیست برنامههای عمرانی (پروژهها) و جزئیات آنها
- ایجاد شناسنامه برای پروژههای در جریان ساخت
- امکان تعریف فازهای مختلف انجام پروژهها و فعالیتهای هر فاز
- امکان تخصیص بودجه به فعالیتهای هر فاز پروژه
- تعریف، تخصیص و رزرو بودجه برای پروژهها
- کنترل و مدیریت پرداختهای مالی ( پیش پرداخت، علیالحساب و تسویه حساب)
- تعریف قرارداد و برنامه ریزیهای مربوطه
- ارتباط با سیستم اموال
- نگهداری سوابق پروژهها
- درج و مشاهده وضعیت پروژهها
- امکان گزارش گیری هزینهها برای تصمیم گیری
- جلوگیری از اتلاف وقت و نظارت بر استانها
- تهیه گزارشات مدیریتی برای مدیر عامل
- تهیه گزارشات برای واحدهای مربوطه مانند معاونت مالی
- کنترل مدارک لازم
- محاسبه تأخیر پروژهها
- شناسایی مشاوران، پیمانکاران و تأمین کنندگان و نگهداری سوابق آنها
- شناسایی لیست سیاه پیمانکاران
- کنترل و ثبت صورت وضعیتها
- کنترل پرداختهای بیمه و مالیات با توجه به قرارداد (مالیات بر ارزش افزوده)
- امتیازبندی پیمانکاران