
زیرسامانه فروش شرکت فناوران اطلاعات انصار
امکانات زیر سامانه فروش شرکت فناوران اطلاعات انصار
سیستم فروش


امروزه باتوجه به رشد فزاینده ی تعداد فروشندگان نسبت به خریداران، و پیچیدگی های موجود درامر فروش، ضرورت وجود سیستمی که نیازهای اولیه و اساسی هرسازمان را به شیوه ای مؤثر مرتفع نماید، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. ارائه امکانات مطلوب ، امکان ثبت کلیه اطلاعات فروش، طبقه بندی آن به ازای مراکز فروش مختلف، فراخوانی اطلاعات مورد نیاز طی گزارشات روزانه، ماهانه و سالیانه ی متفاوت را برای کلیه سازمان های خصوصی و یا دولتی و به ازای نیازهای متنوع هر سازمان، فراهم می کند.
سیستم فروش با فراهم کردن اطلاعات لازم درباره محصولات و حجم و وضعیت فروش آنها از جمله مقایسهی میزان فروش در دورههای مختلف به مدیران کمک میکند با توجه به حجم سفارشات دریافتی در مورد ادامه فعالیت بر روی محصولات تصمیمگیری و سیاستگذاری کنند.
امکانات زیر سامانه فروش شرکت فناوران اطلاعات انصار
- امکان صدور خودکار اسناد حسابداری در زمان ذخیره فرآیندها
- استفاده از انواع روش های ارتباط سیستم فروش با انبار برای صدور حواله های فروش و رسیدهای مرجوعی
- امکان رهگیری هر یک از فرآیندهای فروش به صورت شماتیک و گویا جهت اطلاع از گردش هر فرآیند
- مدیریت اطلاعات و عملکرد واسط ها و کارشناسان فروش به تفکیک مراکز فروش
- جستجوی پیشرفته در کلیه فرآیندها و با توجه به کلیه فیلدهای اطلاعاتی
- چاپ فاکتور با فرمت های گوناگون امکان تعریف قالب های جدید توسط کاربر ارشد
- امکان دسترسی راحت به گزارشات پرکاربرد مثل گردش چک و گردش مراکز مالی از کلیه فرم ها و فرآیندهای سیستم